ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Eχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατέσσερις (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
1. Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 265-111-3741 ή αποστείλετε e-mail στο support@watchhouse.gr
2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής
3. Οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο
4. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ του ρολογιού ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
5. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος
6. Εάν το προϊόν συνοδεύται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν
7. Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω ταχυμεταφορικής: ACS Courier ή ΕΛΤΑ PortaPorta.
8. Για τα ρολόγια Smartwatch σε περίπτωση ενεργοποίησης δεν μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος

Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
Σας ενημερώνουμε ότι η WATCHHOUSE δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι η WATCHHOUSE δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την μεταφορά και παραλαβή προς επισκευή προϊόντων προς και από την εκάτοστε αντιπροσωπεία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας.